• Főoldal
  • Szolgáltatásaink
  • Rólunk
  • Kapcsolat
  • Főoldal
  • Szolgáltatásaink
  • Rólunk
  • Kapcsolat

Szolgáltatásaink

Minden vállalkozásnak van saját alapanyag, segédanyag, készáru, szerszám, irat mennyisége és kereskedelmi vagy gyártási tevékenységhez kapcsolódó egyéb tárolási feladata. 

Ezek a feladatok egyre nagyobb alapterületi igénnyel jelentkeznek vagy jelentős beruházási igénnyel többszintű, tehát fölfelé terjeszkedő és ehhez szükséges polcrendszer és komissiózó targonca beszerzéssel. Ez egyre nagyobb kihívás és a későbbiek folyamán egyre nagyobb terhet jelentenek a vállalkozásoknak. 

Ezek a vállalkozások jelenleg is sok helyen őrzik az anyagokat, eszközöket, például csarnokok, üzemek vagy telephelyek nyílt területein, őrzik irataikat az irodai szekrényekben, sarkokban. Ez azontúl, hogy nem felel meg a vagyonvédelmi és sokszor tűzvédelmi szempontoknak, hisz akár szabadon hozzáférhetnek a munkatársak vagy a területre érkezők, de balesetveszélyes és szabálytalan is ez a tárolás. 

Az iratoknál pedig az adatvédelem, a személyi adatok és üzleti titok védelme sérülhet igen könnyen, akár egy rosszindulatú, távozni készülő munkatárs által is. A vállalkozások kezdik felismerni, hogy a tárolás és ennek adminisztrációja is egy szakma és jobb, ha mindenki a saját szakmájára, bevételszerző tevékenységére tud koncentrálni. Ezáltal is könnyebb megelőzni a más területeken előforduló károkat, költségeket. 

A kiszervezés "outsource" tevékenység nemcsak divatos, de költséghatékony is. A tárolás, raktározás, mint szakterület pedig megfelelő technikai és oktatott humán erőforrás segítségével akár rövid, akár hosszú távon képes más vállalkozások hatékony kiszolgálására. 

A raktározás során az egyes tételek elkülönített, biztonságos és pontosan adminisztrált bevételezése és kiadása sokszor nem oldható meg az adott cég területén, raktárában, üzemében. A sokszor értékes üzemi vagy irodai területek termelés helyett tárolási felhasználása gazdaságtalan. Ráadásul biztosra vehető, hogy a tárolásra fordított terület folyamatosan bővül. Helyhiány, eltulajdonítás is előfordulhat, illetve keresni kell a szükséges anyagot. 

Megfelelő képzettségű munkatársak alkalmazása szükséges, ami egyre nehezebb humánpolitikai feladat, főként azon vállalkozásoknál, ahol a méret még nem biztosítja az önálló humánpolitikai egység működtetését vagy még a kiszervezett fejvadászt sem engedheti meg magának. 

A tárolás ezzel szemben kötelező elem, iratok esetében viszont törvényi előírás is. Magyarul megkerülhetetlen feladat. 

Szövetkezetünk „Hangyaboy” szolgáltatása ezt a terhet tudja levenni a vállalkozásokról, mivel olyan adminisztrációt, tárolási és kezelési folyamatot alakítunk ki, amely nemcsak a napi feladatokat garantálja, de biztosítja a gyors hozzáférést, leltározást és biztonságos tárolást. 

Széchenyi 2020 - Befektetés a jövőbe
 Adatkezelési és Süti tájékoztató 
 Általános szerződési feltételek